Jak korzystać z XelionInternet

Wymagania programowe

Informacje nt. zalecanych przeglądarek internetowych znajdziesz na stronie dotyczącej serwisu XelionInternet.

Logowanie do serwisu

Jeśli logujesz się pierwszy raz:
Wprowadź numer klienta i naciśnij „Dalej”
Na następnej stronie wprowadź PIN do Serwisu – czterocyfrowy numer, który otrzymałeś listem poleconym. Naciśnij „Zaloguj”.
Podczas pierwszego logowania system poprosi Cię o ustanowienie hasła, którego będziesz używać przy kolejnych logowaniach do serwisu.

Jeśli logujesz się kolejny raz:
Wprowadź numer klienta i naciśnij „Dalej”
Na następnej stronie podaj odpowiednie znaki z ustanowionego hasła i naciśnij „Zaloguj”.

Jeżeli trzykrotnie popełnisz błąd podczas wpisywania danych, dostęp do serwisu internetowego zostanie zablokowany.

Jeżeli jest to Twoja pierwsza wizyta na stronie zanim się zalogujesz zapoznaj
się z zasadami bezpieczeństwa umieszczonymi na naszych stronach.

Komunikaty na stronie

"Podany numer Klienta lub hasło są nieprawidłowe. Spróbuj ponownie." Oznacza błędne wprowadzenie numeru klienta lub hasła.

Wskazówki:

  • - Sprawdź czy poprawnie wpisałeś swój numer klienta (10 cyfr lub mniej, gdy numer rozpoczyna się od "0"). Spróbuj go wpisać ponownie. Jeżeli nie jesteś pewien jaki jest Twój numer klienta, możesz go sprawdzić w oddziale Banku.
  • - Sprawdź, czy masz wciśnięty klawisz Caps Lock. System rozróżnia małe i wielkie litery.
  • UWAGA: Jeżeli trzykrotnie wprowadzisz nieprawidłowy numer klienta lub hasło, dostęp do serwisu XelionInternet zostanie zablokowany.

"Podane hasło jest nieprawidłowe.Odmowa dostępu. Serwis został zablokowany" Oznacza, że trzykrotnie wprowadziłeś nieprawidłowe hasło i dostęp do serwisu został zablokowany.

Wskazówki:
W celu odblokowania serwisu zaloguj się poprawnie w innym serwisie Xelion (TeleXelion, XelionSMS).
Jeżeli podasz nieprawidłowy numer PIN lub hasło w innym serwisie, dostęp do  Serwisu zostanie zablokowany. W celu odzyskania dostępu do Serwisu
należy zadzwonić do konsultanta TeleXelion (nie dotyczy klientów firmowych) lub zgłosić się do Doradcy Finansowego Xelion.

"Odmowa dostępu. Serwis został zablokowany." Komunikat oznacza blokadę serwisu internetowego - (po trzykrotnym wprowadzeniu nieprawidłowego numeru klienta lub hasła.

Wskazówki:
W celu odblokowania serwisu internetowego zaloguj się poprawnie do innego serwisu Xelion (XelionSMS, TeleXelion).

"Odmowa dostępu. Wszystkie serwisy Xelion zostały zablokowane." Komunikat oznacza brak dostępu do Serwisu, czyli automatyczną blokadę wszystkich serwisów w sytuacji:
- wprowadzenia błędnego numeru klienta, PIN-u lub hasła, gdy jeden z serwisów został już zablokowany,
- 3-krotnego podania błędnego kodu jednorazowego,
- złożenia dyspozycji wygenerowania nowego numeru PIN na adres korespondencyjny.

Wskazówki:
W celu odblokowania wszystkich serwisów Xelion skontaktuj się z infolinią pod numerem 801 370 370 lub 42 683 83 70 lub skontaktuj się z Doradcą Finansowym Xelion.

"Podane hasło jest nieprawidłowe. Odmowa dostępu. Wszystkie serwisy Xelion zostały zablokowane." Komunikat oznacza brak dostępu do Serwisu, czyli automatyczną blokadę wszystkich serwisów w sytuacji wprowadzenia błędnego numeru klienta, PIN-u lub hasła, gdy jeden z serwisów został już wcześniej zablokowany.

"Wybrany serwis jest nieaktywny" Oznacza, że dostęp do serwisu internetowego XelionInternet został zawieszony.

Wskazówki:
Aby uzyskać dostęp do tego serwisu, skontaktuj się z infolinią Xelion pod numerem 801 370 370 (lub 42 683 83 70) lub złóż odpowiednią dyspozycję za pośrednictwem Doradcy Finansowego Xelion.

"Twoje połączenie z Bankiem zostało zakończone." Oznacza, że ze względów bezpieczeństwa nastąpiło automatyczne wylogowanie z XelionInternet na skutek braku aktywności na stronie.

Wskazówki:
Jeśli nadal chcesz korzystać z XelionInternet wciśnij „Zaloguj się ponownie”.

"Korzystanie z serwisu XelionInternet wymaga innej wersji przeglądarki"

Wskazówki:
Sprawdź czy Twoja przeglądarka spełnia wymagania programowe i techniczne
(a w szczególności czy przeglądarka z której korzystasz ma włączoną obsługę javascript).

"Przepraszamy, serwis XelionInternet jest chwilowo niedostępny" Oznacza brak możliwości korzystania z serwisu.

Wskazówki:
Spróbuj zalogować się do serwisu XelionInternet za kilka minut. Jeżeli problem
nie ustąpi zadzwoń na infolinię pod numer 801 370 370 lub 42 683 83 70.

Sytuacje awaryjne

Jeżeli:

Zapomniałeś lub zgubiłeś hasło, ale nadal pamiętasz PIN do Serwisu
Zadzwoń do konsultanta pod numer 801 370 370 lub 42 683 83 70 w celu anulowania (zresetowania) hasła do XelionInternet. Podczas pierwszego logowania po anulowaniu hasła ustanowisz nowe hasło do serwisu XelionInternet.

Zapomniałeś numeru klienta
Możesz go sprawdzić u swojego Doradcy Finansowego Xelion lub w każdym oddziale Banku Pekao S.A.

Zapomniałeś numeru PIN oraz hasło i zablokowałeś wszystkie serwisy Xelion
W przypadku zapomnienia lub zagubienia numeru PIN oraz hasła do Serwisu należy ponownie wygenerować nowy numer PIN. Stosowną dyspozycję można złożyć:

• u Konsultanta TeleXelion (801 370 370 lub 42 683 83 70) - po otrzymaniu PIN-u na adres korespondencyjny niezbędne będzie odblokowanie dostępu do wszystkich serwisów
- u Konsultanta TeleXelion lub za pośrednictwem Doradcy Finansowego Xelion. Po odblokowaniu serwisów, podczas pierwszego logowania do XelionInternet niezbędne będzie ustanowienie nowego hasła.

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących korzystania z Serwisu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami:

Konsultanci TeleXelion
801 370 370 lub +48 42 683 83 70 (codziennie w godz. 7:00 - 22:00)

Możesz także wysłać e-mail na adres: Pekao24@pekao.com.pl